Ing. Jitka SKOPALOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza marketingových komunikací programu pro studenty v České spořitelně, a. s.

Analysis of marketing communication for programme of students in Česká spořitelna, a. s.
Abstract:
Práce byla napsána na téma analýza marketingové komunikace programu pro studenty v České spořitelně. Nejprve byla zkompletována literární rešerše z oblasti marketingu se zaměřením na marketingové komunikace. Následně byla provedena analýza marketingo-vých komunikací Programu Student + v České spořitelně. Na závěr bylo provedeno dotaz-níkové šetření, na základě něhož byla sepsána závěrečná doporučení …more
Abstract:
The work was written on the theme analysis of marketing communication for programme of students in Česká spořitelna. At first the literary background research was completed from domain marketing with a view to marketing communication. The second the analysis of marketing communication Programme Student + in Česká spořitelna was done. In the end the investigation of questionnaire was made. On the basis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2007
Accessible from:: 18. 5. 2007
Identifier: 6398

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2007

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SKOPALOVÁ, Jitka. Analýza marketingových komunikací programu pro studenty v České spořitelně, a. s.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 18. 05. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 18. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.