Analýza marketingových komunikací programu pro studenty v České spořitelně, a. s. – Ing. Jitka SKOPALOVÁ
Ing. Jitka SKOPALOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza marketingových komunikací programu pro studenty v České spořitelně, a. s.
Analysis of marketing communication for programme of students in Česká spořitelna, a. s.
Abstract:
Práce byla napsána na téma analýza marketingové komunikace programu pro studenty v České spořitelně. Nejprve byla zkompletována literární rešerše z oblasti marketingu se zaměřením na marketingové komunikace. Následně byla provedena analýza marketingo-vých komunikací Programu Student + v České spořitelně. Na závěr bylo provedeno dotaz-níkové šetření, na základě něhož byla sepsána závěrečná doporučení …moreAbstract:
The work was written on the theme analysis of marketing communication for programme of students in Česká spořitelna. At first the literary background research was completed from domain marketing with a view to marketing communication. The second the analysis of marketing communication Programme Student + in Česká spořitelna was done. In the end the investigation of questionnaire was made. On the basis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2007
Accessible from:: 18. 5. 2007
Identifier:
6398
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SKOPALOVÁ, Jitka. \textit{Analýza marketingových komunikací programu pro studenty v České spořitelně, a. s.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2007. Available from: https://theses.cz/id/5foidq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SKOPALOVÁ, Jitka. Analýza marketingových komunikací programu pro studenty v České spořitelně, a. s.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 18. 05. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Důležitost public relations ve fotbalovém klubu
Erik Krajdl -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
Štěpán Kment -
Public relations hokejového týmu Sparta Praha
David Vořechovský