Nové trendy v komerčních komunikacích se zaměřením na on-line komunikaci. – Hana Maršálková
Hana Maršálková
Bakalářská práce
Nové trendy v komerčních komunikacích se zaměřením na on-line komunikaci.
New trends in commercial communications, with focus on on-line communications
Anotace:
Tato bakalářská práce popisuje aktuální situaci i vývojové trendy v oblasti komerčních komunikací,speciálně v on-line komunikaci. Autorka vystihuje současnou situaci na reklamním trhu a věnuje se rovněž vývojovým trendům ve spotřebě a investicích do jednotlivých médií. Následně je poskytnut prostor novým médiím a jejich formám, a to zejména médiu, do kterého se postupně veškerá další média integrují …víceAbstract:
This bachelor thesis describes the actual situation and development trends in a field of commercial communications, especially in on-line communication. Author characterizes the actual situation on promotional market and describes also the development trends in media consumption and investment. Then there is a space for the new media and their forms, especially for internet, which is becoming an integrating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15277
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2009
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Katarína Hrnčíriková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15277
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Nové formy komerční komunikace - reklama on-line
Pavel VINCENC -
Marketingová komunikace Komerční banky a.s.
Lea Nechvílová -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Zuzana Menšíková -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Michaela Brožová -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Richard Unruh -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Patrik Fingr -
Produkt placement jako nová forma komerční komunikace
Štěpán Kadlec -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině děti
Pavla Vyskočilová