Specifika komunikace s médii ve veřejné správě – Bc. Tomáš Mrázek
Bc. Tomáš Mrázek
Bachelor's thesis
Specifika komunikace s médii ve veřejné správě
Specification of the media communication in the public administration
Abstract:
V bakalářské práci se věnuji problematice oboru public relations jako významné komunikační činnosti, která formuje vztahy s veřejností. V teoretické části se zaměřuji na pravidla a zásady komunikace s veřejností ve veřejné správě. Na cíle, funkce a předmět akcí typu public affairs. V praktické části pak analyzuji vybrané mediální akce společnosti Technická správa komunikací hl. m. Prahy. Předkládám …moreAbstract:
The work is devoted to issues of public relations as an important communication activities that shapes public relations. The theoretical part focused on the rules and principles of communication with the public in public administration. The objectives, functions and events such as the subject of public affairs. The practical part will analyze the selected media event of Technical Administration of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/udx2e/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2011
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: JUDr. Eva Kadlecová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Administration
Theses on a related topic
-
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
Irina Pak -
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Jana Wiesnerová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková