Používání tradičních a aktivizačních metod v hodinách anglického jazyka na druhém stupni ZŠ – Bc. Markéta Novosádová
Bc. Markéta Novosádová
Bakalářská práce
Používání tradičních a aktivizačních metod v hodinách anglického jazyka na druhém stupni ZŠ
Use of traditional and activating methods in English language classes at lower secondary schools
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o metodách používaných při výuce angličtiny na druhém stupni českých základních škol. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část vysvětluje důležité pedagogické pojmy související s výukou, podává možné klasifikace výukových metod a zaměřuje se také na popis vybraných tradičních a aktivizačních metod. Praktická část se zabývá popisem a analýzou …víceAbstract:
The Bachelor’s thesis deals with methods used in English language classes at Czech lower secondary schools. The thesis is divided in two parts, a theoretical and a practical. The theoretical one explains important terms related to teaching, gives possible classification of teaching methods and gives a concrete description of some of these methods. The practical part deals with a description and analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zes11/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. Radek Pospíšil
- Oponent: Mgr. Petra Tužilová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství ruského jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Didaktická jazyková hra jako aktivizující metoda ve výuce ruského jazyka
Veronika Rašovská -
Projektová metoda ve výuce na 1. stupni základní školy
Eva PAULUSOVÁ -
Mobile phones usage as a part of M-learning for lower - secondary learners of English as a foreign language
Veronika Kroupová -
Different approaches to assessment and their impact on pupils' motivation at a lower secondary school
Jana Nohová -
Exploring Australian Culture through Gamified Quizzes in a Czech Bilingual Lower-Secondary School
Joshua Wheeler -
Teaching English in a Lower-Secondary Heterogeneous Class
Romana Báčová -
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková -
"Could you repeat IT?": Error Analysis of Pair Work Oral Production of Czech Secondary School Students
Miryana Georgieva Slavíková