Používání tradičních a aktivizačních metod v hodinách anglického jazyka na druhém stupni ZŠ – Bc. Markéta Novosádová
Bc. Markéta Novosádová
Bachelor's thesis
Používání tradičních a aktivizačních metod v hodinách anglického jazyka na druhém stupni ZŠ
Use of traditional and activating methods in English language classes at lower secondary schools
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o metodách používaných při výuce angličtiny na druhém stupni českých základních škol. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část vysvětluje důležité pedagogické pojmy související s výukou, podává možné klasifikace výukových metod a zaměřuje se také na popis vybraných tradičních a aktivizačních metod. Praktická část se zabývá popisem a analýzou …moreAbstract:
The Bachelor’s thesis deals with methods used in English language classes at Czech lower secondary schools. The thesis is divided in two parts, a theoretical and a practical. The theoretical one explains important terms related to teaching, gives possible classification of teaching methods and gives a concrete description of some of these methods. The practical part deals with a description and analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zes11/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2016
- Supervisor: Mgr. Radek Pospíšil
- Reader: Mgr. Petra Tužilová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVOSÁDOVÁ, Markéta. \textit{Používání tradičních a aktivizačních metod v hodinách anglického jazyka na druhém stupni ZŠ}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2016. Available from: https://theses.cz/id/5fx0l0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Theses on a related topic
-
Didaktická jazyková hra jako aktivizující metoda ve výuce ruského jazyka
Veronika Rašovská -
Projektová metoda ve výuce na 1. stupni základní školy
Eva PAULUSOVÁ -
Mobile phones usage as a part of M-learning for lower - secondary learners of English as a foreign language
Veronika Kroupová -
Different approaches to assessment and their impact on pupils' motivation at a lower secondary school
Jana Nohová -
Exploring Australian Culture through Gamified Quizzes in a Czech Bilingual Lower-Secondary School
Joshua Wheeler -
Teaching English in a Lower-Secondary Heterogeneous Class
Romana Báčová -
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková -
"Could you repeat IT?": Error Analysis of Pair Work Oral Production of Czech Secondary School Students
Miryana Georgieva Slavíková