BcA. René POLICHRONOV
Master's thesis
Od koncepce po vydaní VR hry
From conception to publishing a VR game
Abstract:
Tato práce se zabývá vývojem počítačových her od koncepce až po samotné vydání prostřednictvím platformy Steam. V teoretické části najdete přehled specializovaných oblastí vývoje her popisující jejich specifika a role. Každá z oblastí je rozvedena do takové míry, aby pokryla všechny použité termíny, techniky a procesy popsané v praktické části. Praktická část popisuje vývoj počítačové hry pro virtuální …moreAbstract:
This thesis is dedicated to a game development from initial concept to release on Steam platform. Theoretical part provides an overview of specialized areas of game development, describing its specifications and roles. Each area is elaborated to such an extent, to cover all the terms, techniques and processes used in the practical part. The practical part describes the development of a virtual reality …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Marek Sibinský, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
POLICHRONOV, René. Od koncepce po vydaní VR hry. Ostrava, 2020. diplomová práce (MgA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta uměníUniversity of Ostrava
Faculty of Fine ArtsMaster programme / field:
Visual Arts / Graphic Art
Theses on a related topic
-
Vliv typu 2D a 3D vizualizace na kontextovou výbavnost
Šárka Žváčková -
User Issues of Interactive 3D Geovisualizations
Lukáš Herman -
Zvuk jako nástroj pro konstrukci 3D prostoru ve virtuální realitě
Veronika Konečná -
Virtuální realita v Unity3D
Tomáš Bareš -
Studie rodinného domu na zadaném pozemku včetně 3D modelu ve virtuální realitě
Lucie Benešová -
3D skenování a virtuální realita v kulturních institucích
Marek Šindler -
Facilitating and Evaluating User Behavior In Virtual 3D Environments
Pavel Ugwitz -
Jsou placené hry již pasé? Souvislost mezi obchodním modelem a úspěšností videoher na platformě Steam
Robin KOŠIK