BcA. René POLICHRONOV

Master's thesis

Od koncepce po vydaní VR hry

From conception to publishing a VR game
Abstract:
Tato práce se zabývá vývojem počítačových her od koncepce až po samotné vydání prostřednictvím platformy Steam. V teoretické části najdete přehled specializovaných oblastí vývoje her popisující jejich specifika a role. Každá z oblastí je rozvedena do takové míry, aby pokryla všechny použité termíny, techniky a procesy popsané v praktické části. Praktická část popisuje vývoj počítačové hry pro virtuální …more
Abstract:
This thesis is dedicated to a game development from initial concept to release on Steam platform. Theoretical part provides an overview of specialized areas of game development, describing its specifications and roles. Each area is elaborated to such an extent, to cover all the terms, techniques and processes used in the practical part. The practical part describes the development of a virtual reality …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Mgr. Marek Sibinský, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

POLICHRONOV, René. Od koncepce po vydaní VR hry. Ostrava, 2020. diplomová práce (MgA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta umění