Od koncepce po vydaní VR hry – BcA. René POLICHRONOV
BcA. René POLICHRONOV
Diplomová práce
Od koncepce po vydaní VR hry
From conception to publishing a VR game
Anotace:
Tato práce se zabývá vývojem počítačových her od koncepce až po samotné vydání prostřednictvím platformy Steam. V teoretické části najdete přehled specializovaných oblastí vývoje her popisující jejich specifika a role. Každá z oblastí je rozvedena do takové míry, aby pokryla všechny použité termíny, techniky a procesy popsané v praktické části. Praktická část popisuje vývoj počítačové hry pro virtuální …víceAbstract:
This thesis is dedicated to a game development from initial concept to release on Steam platform. Theoretical part provides an overview of specialized areas of game development, describing its specifications and roles. Each area is elaborated to such an extent, to cover all the terms, techniques and processes used in the practical part. The practical part describes the development of a virtual reality …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Marek Sibinský, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLICHRONOV, René. Od koncepce po vydaní VR hry. Ostrava, 2020. diplomová práce (MgA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta uměníOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Fakulta uměníMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Grafika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv typu 2D a 3D vizualizace na kontextovou výbavnost
Šárka Žváčková -
User Issues of Interactive 3D Geovisualizations
Lukáš Herman -
Zvuk jako nástroj pro konstrukci 3D prostoru ve virtuální realitě
Veronika Konečná -
Facilitating and Evaluating User Behavior In Virtual 3D Environments
Pavel Ugwitz -
Využití 3D vizualizací v územním plánování
Barbora Plačková -
Potenciál 3D vizualizace geoprostorových dat v krizovém řízení
Tomáš Konečný -
Jsou placené hry již pasé? Souvislost mezi obchodním modelem a úspěšností videoher na platformě Steam
Robin KOŠIK -
Metoda STEAM ve výuce vybraných témat biologie člověka na 2. stupni základní školy
Marcela NEUBAUEROVÁ