Bc. Klára Vosáhlová

Bachelor's thesis

Tvorba marketingového mixu pro výrobek šetrný k životnímu prostředí

Marketing mix for selected environmentally friendly product
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií pro výrobek šetrný k životnímu prostředí. Marketingový mix a komunikační mix jsou využity pro návrh a doporučení marketingové strategie pro vybraný výrobek. V práci byly využity metody analýzy, komparace, deskripce a dotazování.
Abstract:
The bachelor thesis deals with a marketing strategy for an environmentally friendly product. Marketing mix and communication mix are used to design and recommend a marketing strategy for the selected product. Methods of analysis, comparison, description and questioning have been used in the thesis.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 9. 2023
  • Supervisor: Ing. Karolina Macháčková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Martin Pop, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.

Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing