Tvorba marketingového mixu pro výrobek šetrný k životnímu prostředí – Bc. Klára Vosáhlová
Bc. Klára Vosáhlová
Bachelor's thesis
Tvorba marketingového mixu pro výrobek šetrný k životnímu prostředí
Marketing mix for selected environmentally friendly product
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií pro výrobek šetrný k životnímu prostředí. Marketingový mix a komunikační mix jsou využity pro návrh a doporučení marketingové strategie pro vybraný výrobek. V práci byly využity metody analýzy, komparace, deskripce a dotazování.Abstract:
The bachelor thesis deals with a marketing strategy for an environmentally friendly product. Marketing mix and communication mix are used to design and recommend a marketing strategy for the selected product. Methods of analysis, comparison, description and questioning have been used in the thesis.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2023
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/lnvaw/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2023
- Supervisor: Ing. Karolina Macháčková, Ph.D.
- Reader: Ing. Martin Pop, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
To what extent is green product relevant for generation Z? The future of green product in automotive industry.
Petra Lauerová -
Právní aspekty vybraných přestupků na úseku dopravy na pozemních komunikacích
Jan Nývlt -
Automatic Recognition of Mobile Phone Screenshots Content
Timotej Cirok -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Mobilná aplikácia na plánovanie osobných financií
Patrik Čangel -
Nové trendy v oblasti ubytovacích služeb se zaměřením na IT technologie z pohledu klienta
Veronika Bartíková -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Martin Smilek