Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí – Bc. Eva Prokešová
Bc. Eva Prokešová
Diplomová práce
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Marketing communication as a tool for controlling people’s consumer behavior
Anotace:
Marketingová komunikace se může stát prostředkem řízení manipulace moderní společnosti za účelem prodeje a spotřeby produktů a služeb. V některých případech MK pobízí a přemlouvá, v extrémnějších případech i manipuluje. Na základě konkrétních případů je vysvětleno, jaký vliv má MK na dnešní spotřební chování společnosti doplněné psychologicko-sociologickou teorií lidského chování. Cílem této práce …víceAbstract:
Marketing communication may become an instrument of controlling modern society for the purpose of selling and consuming products and services. In some cases, MC encourages and persuades, and in the extreme ones manipulates. Based on specific cases, it is explained how MC influences society's current consumption behavior, supplemented by psychological and sociological theories of human behavior. The …víceKlíčová slova
Marketingová komunikace řízení přesvědčování ovlivňování manipulace spotřební chování spotřební společnost konzumní společnost spotřebitel reciprocita síla skupiny sympatie autorita marketing communication control persuasion influencing manipulation consumer behavior consumption society consumer reciprocity the power of majority sympathy authority.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/i3upq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2017
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová