Vývojové aspekty ADD/ADHD - etiopatogeneze a možnosti nápravy – Mgr. Jana Konicarová
Mgr. Jana Konicarová
Doctoral thesis
Vývojové aspekty ADD/ADHD - etiopatogeneze a možnosti nápravy
Developmental Aspects of ADD/ADHD - Ethiopathogenesis and Possibilities for Rehabilitation
Anotácia:
Mezi významné poruchy vznikající v raných fázích vývoje dítěte patří problém s rovnovážným mechanismem dítěte, jež vzniká na základě dysfunkcí vyšších úrovní centrálního nervového systému, které jsou vztaženy k vývojovým deficitům koordinace některých neurofyziologických a psychických funkcí, které bývají časté u poruch pozornosti s hyperaktivitou (ADHD). Jedním z těchto zvláště významných postnatálních …viacAbstract:
Certain disorders developed at early stages of life may lead to balance deficits as a consequence of higher level central nervous system dysfunctions. The dysfunctions result in developmental deficits in the coordination of certain neurophysiological and mental functions. The representative features of these deficits occur in Attention Deficit and Hyperactivity Disorder (ADHD). One of the particularly …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dwzi3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
- Vedúci: prof. PhDr. Vladimír Smékal, CSc.
- Oponent: prof. PhDr. Evžen Řehulka, CSc., doc. PhDr. Jiří Šípek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesDoctoral programme / odbor:
Psychology (4-years) / Developmental Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy učení a jejich souvislost s viděním
Lucie KŘEPELOVÁ -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ -
The Influence of Drama Techniques on pupils with ADHD in English Lessons
Victoria Spaulding