Přizpůsobení podmínek maturitní zkoušky u vybraných žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – Petra HALFAROVÁ
Petra HALFAROVÁ
Bachelor's thesis
Přizpůsobení podmínek maturitní zkoušky u vybraných žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
The adaptation of the conditions of the secondary school leaving exam of selected students with specific educational needs.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou nových státních maturitních zkoušek a uzpůsobením podmínek maturitní zkoušky pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Konkrétně se zabývá žáky se specifickými poruchami učení. Teoretická část charakterizuje žáka se specifickými poruchami učení a věnuje se problematice těchto adolescentů. Dále popisuje historii i současnou podobu maturitních zkoušek a …moreAbstract:
The bachelor?s thesis deals with the issue of new state secondary school leaving exams and with the adaptation of the conditions of these exams for students with specific educational needs. It specifically deals with students with specific learning disabilities. The theoretical part characterizes a student with specific learning disabilities and explores the area of such adolescent. Further, it describes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2013
Accessible from:: 13. 12. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2014
- Supervisor: Mgr. Helena Mravcová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HALFAROVÁ, Petra. \textit{Přizpůsobení podmínek maturitní zkoušky u vybraných žáků se speciálními vzdělávacími potřebami}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2013. Available from: https://theses.cz/id/5gprvd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HALFAROVÁ, Petra. Přizpůsobení podmínek maturitní zkoušky u vybraných žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.12.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 13. 12. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Podmínky vzdělávání žáků s přiznaným 5. stupněm podpůrných opatření v běžných základních školách
Tereza Pruknerová -
Práce s dítětem s podpůrným opatřením a odloženou školní docházkou
Petra SOLANSKÁ -
Problematika specifických poruch učení a zavádění státní maturitní zkoušky 2011
Petra Severová -
Analýza přístupů k celostátní maturitní zkoušce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Petra Vymazalová -
Výukové moduly pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami- zkouška Brinella - Autismus
Kristýna Seidlová -
Žáci se syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou v prostředí běžných základních škol
František Pažourek -
Ženy s Downovým syndromem v období adolescence a mladší dospělosti
Doris Hanusová -
Seberegulace v sociální oblasti v kontextu zvládání zátěže, self-esteem a self-efficacy v období pozdní adolescence
Andrea Řezníčková