Lenka Haniková
Bachelor's thesis
Specifika edukace žáků s ADHD v ZŠ
Education specifics of ADHD pupils at Elementary school
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou společného vzdělávání žáků s ADHD na II. stupni běžné základní školy. Teoreticky koncipovaná část bakalářské práce objasňuje základní terminologii vztahující se k syndromu ADHD a definičně jej vymezuje, dále popisuje projevy žáků s ADHD a specifikuje principy pedagogické práce uplatňované při edukaci žáků s ADHD v základní škole, a to včetně uvedení možností …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 5. 2023
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB14527
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2023
- Supervisor: PhDr. Petra Bendová, Ph.D.
- Reader: Mgr. et Mgr. Markéta Hujerová, MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 6. 2023 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Theses on a related topic
-
Specifika práce ve třídě mateřské školy s dětmi se syndromem poruchy pozornosti
Edita Melicharová -
Specifika v komunikaci učitelů a rodičů s neurovývojovou poruchou pozornosti
Kateřina Všetičková -
Specifika výtvarných technik a učebních strategií v ZUŠ u dětí s poruchami pozornosti
Marie PEŠKOVÁ -
Enviromentální pokusy a specifika jejich využití v mateřské škole při práci s dětmi s poruchou pozornosti
Monika EFLEROVÁ -
Poruchy pozornosti a poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Michaela Plačková -
Využití konceptu Snoezelen jako prostředku k podpoře edukace na základní škole speciální
Jana Dítětová -
Edukace dívky s Aspergerovým syndromem na základní škole
Alena Fojtíková -
Edukace žáků 2. stupně běžných základních škol o rizicích kyberprostoru v okrese Opava
Šárka Černá
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
27/6/2023
Kohout, J.
27/6/2023