Bc. Anna Javůrková

Master's thesis

Trendové nástroje řízení značky v praxi rodinného podnikání

Brand management tools in family business practice
Abstract:
Tato práce se zabývá významem řízení značky pro rozvoj a zviditelnění rodinného podnikání v praxi. V práci je hodnoceno socio – emocionální bohatství a možnost jeho zviditelnění v rámci trendových nástrojů marketingové komunikace a záměrem je vyhodnotit povědomí zákazníků o analyzované značce. Značná část teoretických východisek je věnována řízení značky, chování a rozhodování spotřebitelů. Hlavním …more
Abstract:
The topic of this work is dealing with the importance of brand management for the development and visibility of family business. This thesis evaluates the socio – emotional wealth and its visibility within the trend tools of communication. Much of the theoretical part is devoted to brand management, behavior and consumer decision-making. The theoretical part of this of this thesis will be mailny based …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Ing. Andrea Tomášková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní