Lucie Harvánková

Diplomová práce

Marketingová komunikace a její vliv na nákupní chování spotřebitelů

Marketing communication and its influence on customers buying behaviour
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací a jejím vlivem na nákupní chování spotřebitelů. Začátek teoretické části je věnován marketingové komunikaci v obecném pojetí a následně je tento pojem uveden v celkovém konceptu marketingu. V další části je na marketingovou komunikaci nahlíženo komplexněji a jsou rozebrány jednotlivé složky komunikačního mixu. Následně je rozebrána role psychologie …více
Abstract:
The thesis deals with Marketing communication and its influence on customers buying behaviour. First part of the theoretical part is devoted to marketing communication in the general concept and then it is mentioned in the overall marketing concept. In the next part, the marketing communication is viewed more comprehensively and the individual components are more analyzed. In the next part is analyzed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Martin Machek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77199