Ing. Helena Havránková, Ph.D.

Disertační práce

Dynamický model zkušenostního učení ve studijním programu Učitelství pro základní školy. Inovace v přípravě učitelů ke vzdělávání pro udržitelný rozvoj na základní škole

Dynamical Model of Learning by Doing in Study Program Teacher Training for Primary Schools. Innovation in Teachers’ Preparation for Education for Suitable Development in Primary School
Anotace:
Název práce: Dynamický model zkušenostního učení ve studijním programu Učitelství pro základní školy - Inovace v přípravě učitelů ke vzdělávání pro udržitelný rozcoj na základní škole. Případová studie prezentuje část výzkumu, zabývající se implementací zkušenostního učení, jako základu znalostní báze učitelů, v integrované didaktické přírodovědné výuce ve studijním programu Učitelství pro primární …více
Abstract:
Dynamical Model of Learning by Doing in study program Teacher Training for Primary Schools The article presents research conclusions about the implementation of the Learning by doing and Kknowledge base of teaching into the biology course of students teacher for Primary school. The programe „Biology for Life and Health – has been launched at the biological department of the Faculty of Education of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 4. 2008
  • Vedoucí: prof. PhDr. Oldřich Šimoník, CSc.
  • Oponent: prof. PhDr. Josef Maňák, CSc., doc. PaedDr. RNDr. Milada Švecová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta