Dynamický model zkušenostního učení ve studijním programu Učitelství pro základní školy. Inovace v přípravě učitelů ke vzdělávání pro udržitelný rozvoj na základní škole – Ing. Helena Havránková, Ph.D.
Ing. Helena Havránková, Ph.D.
Disertační práce
Dynamický model zkušenostního učení ve studijním programu Učitelství pro základní školy. Inovace v přípravě učitelů ke vzdělávání pro udržitelný rozvoj na základní škole
Dynamical Model of Learning by Doing in Study Program Teacher Training for Primary Schools. Innovation in Teachers’ Preparation for Education for Suitable Development in Primary School
Anotace:
Název práce: Dynamický model zkušenostního učení ve studijním programu Učitelství pro základní školy - Inovace v přípravě učitelů ke vzdělávání pro udržitelný rozcoj na základní škole. Případová studie prezentuje část výzkumu, zabývající se implementací zkušenostního učení, jako základu znalostní báze učitelů, v integrované didaktické přírodovědné výuce ve studijním programu Učitelství pro primární …víceAbstract:
Dynamical Model of Learning by Doing in study program Teacher Training for Primary Schools The article presents research conclusions about the implementation of the Learning by doing and Kknowledge base of teaching into the biology course of students teacher for Primary school. The programe „Biology for Life and Health – has been launched at the biological department of the Faculty of Education of …víceKlíčová slova
Vzdělávání pro 21. století trvale udržitelný rozvoj a zdraví Education for the 21st century Environment Sustainability and Health vzdělávání učitelů primární školy the Education of Primary School Teachers zkušenostní učení Learning by Doing učení prostřednictvím výpočetní techniky e-learning znalostní základ vyučování Knowledge Base of Teaching testování výukových modelů Testing of Functional Models akční výzkum Action research kritické myšlení critical thinking reflexe reflection longitudinální výzkum longitudinal research
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dkk53/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 4. 2008
- Vedoucí: prof. PhDr. Oldřich Šimoník, CSc.
- Oponent: prof. PhDr. Josef Maňák, CSc., doc. PaedDr. RNDr. Milada Švecová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAVRÁNKOVÁ, Helena. \textit{Dynamický model zkušenostního učení ve studijním programu Učitelství pro základní školy. Inovace v přípravě učitelů ke vzdělávání pro udržitelný rozvoj na základní škole}. Online. Disertační práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/5hdxyx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Developing a guidline for Sri Lankan primary school teachers to support children with ADHD traits
Kanchana Rukmali Menikdiwela -
Level of pronunciation of primary school teachers and the potential influence on their pupils
Matěj Fouma -
Pronunciation of non-existent or different phonemes of Czech teachers teaching English at primary school and their influence on pupils pronunciation
Dominika Kopecká -
Průzkum nesrovnalostí v datových souborech pro predikci vazebných míst RNA vázajících proteinů pomocí hlubokého učení.
Marko Vrábel -
Trendy v technice pro zpracování půdy s ohledem na trvale udržitelné hospodaření
Pavel Brož -
Ekologické aspekty moderní zemědělské techniky
Petr Sojka -
Diabetes mellitus a orální zdraví: klinické, mikrobiologické a genetické faktory ovlivňující vznik a rozvoj parodontitidy u diabetiků
Hana Poskerová -
Klimatická změna a Nepál - změny a potřeby v oblastech institucí, adaptačních opatření a souvisejícím financování v Nepálu
Tek Jung Mahat