Internetový marketing na YouTube - video marketing – Ing. Eduard Karapetyan
Ing. Eduard Karapetyan
Diplomová práce
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Internet marketing on YouTube - video marketing
Anotace:
Tato práce se zabývá vysvětlením základních pojmů o historii vývoje online reklamy, role online marketingu na YouTube, problematice propagace produkty na Internetu. Důležité pojmy, jako product placement a cílení u kampaní s videoreklamami. Také se zaměřím na nový trend Youtubeři (vlogery) a jejich typy. V praktické části pak jsem zanalyzoval výsledky dvou případových studii, které provedli firma Millward …víceAbstract:
This thesis deals with the explanation of basic concepts about the history of online advertising development, the role of online marketing on YouTube, the issue of promoting products on the Internet. Important concepts such as product placement and targeting for video ad campaigns. I will also focus on the new trend of Youtube (vloggers) and their types. In the practical part, I analyzed the results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m1lbb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2017
- Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: Mgr. Pavel Kotyza
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Determining the Brand Awareness of Product Placement in Video Games
Marek Král -
Product placement ve videohrách
Jakub LACHMAN -
Product placement ve videoherním průmyslu
Tomáš Řezníček -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Kristina Jančaříková -
Video storytelling v digitálním marketingu
Albrecht Albrecht -
Product placement na YouTube
Jan Hrubeš -
Marketingová komunikace - product placement v prostředí českého YouTube
Natálie Foltýnová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová