Poruchy autistického spektra v kontextu zdravotně-sociální péče – Marie MALÍKOVÁ, DiS.
Marie MALÍKOVÁ, DiS.
Bachelor's thesis
Poruchy autistického spektra v kontextu zdravotně-sociální péče
Autistic spectrum disorders in health and social care
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem poruch autistického spektra. Práce se skládá ze dvou částí - teoretické a empirické. Teoretická část vymezuje teoretická východiska práce, poruchy autistického spektra, pedagogicko-psychologickou oblast a zdravotně-sociální oblast problematiky poruch autistického spektra. Empirická část je realizována jako kvalitativní výzkum prostřednictvím čtyř kazuistik žáků, kteří …moreAbstract:
The thesis deals with the topic of autistic spectrum disorders. The thesis consists of a theoretical part and a practical part. The theoretical part defines the theoretical basis of the work, autism spectrum disorders, pedagogical-psychological area and health and social area of autism spectrum disorders. The empirical part is realized as a qualitative research through four case studies of students …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 10. 5. 2022
- Supervisor: Mgr. Pavlína Rabasová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MALÍKOVÁ, Marie. Poruchy autistického spektra v kontextu zdravotně-sociální péče. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta sociálních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta sociálních studiíUniversity of Ostrava
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Health and Social Care / Health and Social Care
Theses on a related topic
-
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ