Návrh marketingové komunikace pro společnost Welding progress s.r.o. – Jakub Šilar
Jakub Šilar
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace pro společnost Welding progress s.r.o.
Marketing communication proposal for Welding progress s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce shrnuje teoretické poznatky z oblastni marketingové komunikace a popisuje proces návrhu marketingové komunikace pro společnost Welding progress s.r.o. Důraz je kladen na nalezení efektivní kombinace nástrojů komunikačního mixu pro kamennou prodejnu i e-shop. Práce neopomíjí marketingovou komunikaci v kontextu marketingu jako takového, tudíž zahrnuje i na témata jako je brand, targeting …víceAbstract:
The bachelor thesis summarizes theoretical knowledge about marketing communication and describes the process of creating a marketing communication proposal for the company Welding progress s.r.o. Particual emphasis is placed on the creation of an effective communication mix for a retail store and an e-commerce online store. The thesis does not leave out on the importance of marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Novák, Ph.D.
- Oponent: František Milichovský, Ph.D. MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová