Metodická řada pomůcek pro rozvoj smyslového vnímání u dětí s vícenásobným postižením v mateřské škole – Bc. Dana Klimovičová
Bc. Dana Klimovičová
Diplomová práce
Metodická řada pomůcek pro rozvoj smyslového vnímání u dětí s vícenásobným postižením v mateřské škole
Methodical peries tools for development senzory perception in children with multiple disabilities in kindergarden
Anotace:
Diplomová práce se zabývá ověřením metodické řady pomůcek pro rozvoj smyslového vnímání dětí předškolního věku s vícenásobným postižením a jejím praktickým využitím v rozvoji kompetencí k učení a k řešení problémů. Teoretická část vymezuje okruh osob s souběžným postižením více vadami, charakterizuje kombinace postižení včetně artismu a zabývá se specifikami předškolního vzdělávání dětí s těžkým zdravotním …víceAbstract:
The master thesis focuses on verification of methodical tools for for development of sensory perception of preschool aged children with multiple health afflictions and it’s practical usage in development of competences to learn and solve problems. The theoretical part defines the group of persons with simultaneous multiple health afflictions, characterizes combinations of health afflictions including …víceKlíčová slova
Vícenásobné postižení dítě v předškolním věku edukační proces v mateřské škole didaktické pomůcky smyslové vnímání Multiple health afflictions kindergarten age child educational process in the kindergarten didactic tools sense perception Vícenásobné postižení smyslové vnímání Vícenásobné postižení smyslové vnímání multiple health afflictions sense perception
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u41o1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2011
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLIMOVIČOVÁ, Dana. \textit{Metodická řada pomůcek pro rozvoj smyslového vnímání u dětí s vícenásobným postižením v mateřské škole}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/5hvl2p/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Border Regions and the EU: The Role of INTERREG on the Cross-Border Integration Process in the Greater Region and in the Central European Region (Centrope) – A Comparison.
Nikolas Westenhoff -
The democratization process in the Czech Republic in the 90s
Tereza Rebecca Hoblik -
Edukace seniorů v oblasti podpory soběstačnosti u osobní hygieny v zařízeních pobytové služby
Petra Gřesová -
Edukace žáků v riziku problému/poruch chování a mentálním postižením v inkluzivním procesu v základní škole.
Irena Floriánová -
Postavení asistenta pedagoga v edukačním procesu v systému základního školství
Lucie Jehličková -
Edukační proces osob s Downovým syndromem na středních školách v Jihočeském kraji
Alena Kubová -
VYUŽITÍ MAŇÁSKA V EDUKAČNÍM PROCESU V MATEŘSKÉ ŠKOLE
Martina NÉMETHOVÁ -
Využití metod dramatické výchovy při práci s emocemi v edukačním procesu v MŠ
Michaela SCHÖNOVÁ