Marketingové zastupování profesionálního sportovce – Klára Jíchová
Klára Jíchová
Diplomová práce
Marketingové zastupování profesionálního sportovce
Marketing representation of professional athlete
Anotace:
Tato práce je zaměřena na praktický příklad chodu marketingové agentury SPORT INVEST Marketing, a.s. a představení poskytovaných služeb na vybraném sportovci -- rychlobruslařce Martině Sáblíkové. Na základě použitých metod -- dotazníkového šetření a interview - jsem zhodnotila odpovědi a získaná data, z kterých vychází SWOT analýza. Marketingové agentuře jsem doporučila možné návrhy na zlepšení a zefektivnění …víceAbstract:
The dissertation is focused on practical example of running marketing agency SPORT INVEST Marketing, a.s. and the performance of provided services to the selected athlete -- speed skater Martina Sáblíková. Based on the used methods -- questionnaire survey and interview- I assessed the answers and obtained data, from which result SWOT analysis. I recommended to marketing agency the suggestions to improve …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35110
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 2. 2013
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: David Trávníček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35110
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Sports Marketing and Its Social Impact
Michael Rufer -
Marketing and Medializing Minor Sports
Aneta Prokopcová -
Sportovní marketing v českých klubech hokejové Extraligy a zahraniční NHL
Patricia Sittingerová -
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný -
Soutěž a zážitek v podpoře prodeje - sportovní marketing
Petra Fejfarová -
Esport jako budoucnost pro sponzoring sportovců
Petr Malák -
Sponzoring individuálních sportovců v ČR
Jiří Šacl -
Sponzoring jako účinný nástroj marketingové komunikace
Jakub Jirásek