Vocabulary Learning Strategies in Independent Learning Environments – Mgr. Tereza Tkáčová
Mgr. Tereza Tkáčová
Diplomová práce
Vocabulary Learning Strategies in Independent Learning Environments
Vocabulary Learning Strategies in Independent Learning Environments
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá strategiemi učení se slovní zásoby v cizím jazyce. Jsou zde popsány významné teorie akvizice cizího jazyka, rozdíly mezi explicitním a implicitním typem učení a základní aspekty znalosti slov. Rovněž jsou prozkoumána hlavní témata diskuze v oblasti učebních strategií a jsou prezentovány různé taxonomie učebních strategií. Práce obsahuje výsledky výzkumu mezi studenty …víceAbstract:
This diploma thesis deals with second language vocabulary learning strategies. Major theories of second language acquisition are described, as well as differences between explicit and implicit learning and basic aspects of word knowledge. It discusses main issues in language learning strategies debate and presents various language learning strategy taxonomies. It also includes the results of the research …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gzw56/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: M.A. James Edward Thomas
- Oponent: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Strategie učení se cizímu jazyku u řečové dovednosti mluvení u nadaných žáků gymnázia
Kateřina Kašpárková -
Strategie učení se studentů středních škol do předmětu biologie
Martina NEUWIRTHOVÁ -
Strategie učení se slovní zásoby mezi hráči MMORPG
Jakub SMRČKA