Posouzení možností rozvoje internetového obchodování s potravinami – Bc. Michal Kopecký
Bc. Michal Kopecký
Master's thesis
Posouzení možností rozvoje internetového obchodování s potravinami
Assessing the Possibilities of Developing Internet Commerce with Food
Anotácia:
Práce se zaměřuje na klíčové vlastnosti nakupování potravin on-line. V literární rešerši je popsáno elektronické obchodování, vývoj internetu a prvních e-shopů a dále je zde rozebrána problematika využívání internetu českými uživateli. Další část literární rešerše je zaměřena na využívání internetu seniory a jejich vztah k on-line nakupování a jejich nákupní chování. V praktické části práce jsou vybrány …viacAbstract:
This work focuses on key elements of online grocery shoping. In the first section is discribed e-shoping, history of evolution of internet and first e-shops and analyzed the problematic of using the internet by the Czech users.The next part focuses on using the internet by eldery people, thesis aproach to e-shoping and their bahavior. In the practical part are 3 chosen e-shops, which are being analyzed …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOPECKÝ, Michal. \textit{Posouzení možností rozvoje internetového obchodování s potravinami}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/5iepat/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
Usupbekova Usupbekova -
The Impact of Technological Advancements on Impulse Buying Behavior in Shanghai's B2C E-commerce Sector
Evdokia Michael -
Project of Web Usability Testing for a Chosen E-shop
Iveta Chlupová -
Prodej zboží na internetu
Josef Kudláček -
Prodej zboží v obchodě
Lenka Špiková -
Bezobalový prodej v oblasti drogistického zboží
Julie Martinová -
Prodej zboží a služeb prostřednictvím onlinových tržišť v České republice
Jakub Možný -
Politický marketing a politické strany. Je prodej politiků totéž co prodej zboží?
Martin Bátorek
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses 5iepat 5iepat/2
28. 3. 2018