Repositioning značky My Little Pony na českém trhu – Silvie Staňková
Silvie Staňková
Master's thesis
Repositioning značky My Little Pony na českém trhu
Repositioning of the brand My Little Pony on the czech market
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá změnou pozice značky My Little Pony, pod jejíž portfolio spadají primárně plastové a plyšové hračky poníků. Cílem práce je příprava vlastního návrhu pro implementaci nového positioningu značky My Little Pony na českém trhu, a to prostřednictvím analýzy realizované repositioningové strategie a dat získaných pomocí vlastního výzkumu. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the repositioning of the brand My Little Pony, under which portfolio come primarily plastic and plush toy ponies. The aim of the thesis is to design a proposal for implementation of the new positioning strategy of My Little Pony on the Czech market, by analysing the implemented repositioning strategy and data obtained through own qualitative research. The diploma thesis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75315
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
- Vedúci: Květa Olšanová
- Oponent: Pavel Vácha
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75315
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Rebranding a repositioning vybrané značky
Gabriela Horáková -
Repositioning a marketingová komunikácia značky Fatra
Petronela Pribilová -
Repositioning České pošty: případová studie „Nová pošta 2022+“
Vratislav Vytiska -
Repositioning produktové řady Blaťácké zlato
Andrea Vágnerová -
Vývoj positioningu značky Emco
Michaela Doležalová -
Repositioning značky jachtařské společnosti Navigatour
Šárka Morávková -
Repositioning of the Brand Frisco
Nikola Klimešová -
Rebranding a repositioning vybrané značky
Gabriela Horáková