Návrh nové edukační pomůcky pro osoby s lehkou mentální retardací – Kateřina Hubková
Kateřina Hubková
Diplomová práce
Návrh nové edukační pomůcky pro osoby s lehkou mentální retardací
Návrh nové edukační pomůcky pro osoby s lehkou mentální retardací
Anotace:
Popisuje aspekty, které jsou významné při tvorbě edukačních programů. Dále poukazuje na charakteristiku a specifika života osob s lehkou mentální retardací. Vymezuje pojem učení a jednotlivé druhy teorií učení. Není opomenuto ani hledisko didaktické teorie.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM507
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2010
- Vedoucí: Tibor Vojtko
- Oponent: Boris Titzl
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika rehabilitační činnosti a management speciálních zařízení
Práce na příbuzné téma
-
Integrace lehce mentálně postižených do pracovního procesu v rámci města Zlína
Kateřina FRONCOVÁ -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová -
Prostojové učení v procesu učení žáků SOV
Patrik Mateovič -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Děti se specifickými poruchami učení a jejich metody učení
Dominika Novotná -
Autoregulace učení a strategie učení pro oblast slovní zásoby u žáků ZŠ
Jan Moudrý