Teaching Vocabulary to Learners with Different Learning Styles – Jaroslava Jansová
Jaroslava Jansová
Diplomová práce
Teaching Vocabulary to Learners with Different Learning Styles
Teaching Vocabulary to Learners with Different Learning Styles
Abstract:
Diplomová práce se věnuje výuce a učení se anglické slovní zásoby. Pozornost je zaměřena na žáky druhého stupně základní školy a na jejich individuální styly učení. Akční výzkum je zaměřen na zjištění individuálních stylů učení daných žáků a na optimalizaci procesů výuky slovní zásoby s přihlédnutím na zjištěné styly učení.Abstract:
The thesis is devoted to teaching and learning vocabulary. Attention is focused on secondary school pupils and their individual learning styles. The action research focuses on determination of the pupils' learning styles and on optimization of the vocabulary teaching in order to meet the pupils' styles.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
- Vedoucí: doc. PhDr. Michaela Píšová, M.A., Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jansová, Jaroslava. Teaching Vocabulary to Learners with Different Learning Styles. Pardubice, 2010. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka
Práce na příbuzné téma
-
Styly učení žáka a jejich diagnostika se zaměřením na metodu dětské kinetické kresby
Dana Konečná -
Styly učení v individuální výuce anglického jazyka
Michaela TOMAŠÁKOVÁ -
Vztah mezi některými osobnostními charakteristikami žáků/studentů a jejich styly učení
Zuzana Škrampalová -
Učební styly a individuální výuka dospělých studentů anglického jazyka
Dominika KARDOŠOVÁ -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Aspekty znalosti slovní zásoby v učebnicích anglického jazyka na 2. stupni základní školy
Michaela Trnová -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Dotazník administrovaný videem: psychometrické vlastnosti a srovnání s textovou podobou
Adam Strojil