Poziční strategie restauračního zařízení – Petr Vainar
Petr Vainar
Bachelor's thesis
Poziční strategie restauračního zařízení
Positioning Strategy of a Restaurant
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je zvolení vhodného segmentu zákazníků pro restaurační zařízení Grácie, a na základě analýzy vnějšího a vnitřního prostředí definovat pro něj poziční strategii. Analýza vnějšího prostředí je provedena na základě analýzy PEST, která zkoumá politické, ekonomické, sociální a technologické faktory. Vnitřní prostředí podniku je zkoumáno z pohledu konkurence, produktu nabízeného restaurací …viacAbstract:
The aim of this work is to select an appropriate segment of customers for restaurant Grácie, and setting a positioning strategy at the base of the analysis of external and internal environment. This analysis of the environment is made on the basis of the PEST analysis, which examines the political, economic, social and technological factors. Internal business environment is inspected from the perspective …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/80198
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Marcela Papalová
- Oponent: Kateřina Kopiová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Tereza Cibulková -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Strategická analýza a tvorba strategie
Matúš Pokrivčák -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Martin Vavra -
Podniková strategie malého podniku
Barbora Hubičková -
Vytvoření konceptu prosperující venkovské restaurace (hospody)
Markéta Nováková -
Analýza konkurenceschopnosti hotelu a restaurace Koníček
Petra Škrášková