Systém managementu kvality z pohledu orientace na zákazníka v souboru mezinárodních norem ISO 9000 – Olga Novotná
Olga Novotná
Diplomová práce
Systém managementu kvality z pohledu orientace na zákazníka v souboru mezinárodních norem ISO 9000
Anotace:
Práce se zabývá orientací na zákazníka v souvislosti s mezinárodními normami ISO. Obsahuje rozbor ČSN EN ISO 9001:2002, podpůrných norem řady ISO 10000 a ČSN ISO 20252:2007. Hledá vazbu mezi orientací na zákazníka a výsledky podniku podle ČSN ISO 10014:2007. V další části se zaměřuje na praktické využití tohoto souboru norem v oblasti marketingu.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/6644
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
- Vedoucí: Alena Plášková
- Oponent: Jaroslav Skopal
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/6644
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
QMS (ISO 9001), včetně ISO 14001 a ISO 45001 MSP v praxi
Jan Musil -
Efektivní využití integrovaného systému managementu pomocí norem ISO
Alexandr Tya -
Reducing the burden associated with ISO 9001:2015 Certification in Kosovo based Companies
Besa Gjonbalaj -
ISO 9001: Příležitost nebo hrozba
Ivan Zaťko -
Zavádění systému řízení kvality dle ČSN ISO 9001 ve vybrané organizaci
Kalužová Kalužová -
Interní audit QMS ve vybrané společnosti
Marek Tuma -
Přínosy implementace systému managementu kvality dle ISO 9001 ve firmě TENOS, spol. s r.o.
Michal Kužel