Vzdělávání žáků s těžkým mentálním postižením – Monika KUBICOVÁ
Monika KUBICOVÁ
Bakalářská práce
Vzdělávání žáků s těžkým mentálním postižením
Education of pupils with severe mental retardation
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část je rozložena do dvou kapitol, ve kterých se zabývám teoretickými východisky mentálního postižení, vzdělávacími a poradenskými zařízeními. V druhé části zpracovávám výzkumný projekt, při jehož realizaci, jsem použila metody kvalitativního výzkumu. Z daných jsem zvolila analýzu dostupné dokumentace, pozorování žáků, rozhovor s rodiči žáků …víceAbstract:
The bachelor ´s thesis is divided into two main parts. The first part consists of two chapters in which I deal with theoretical points of mental retardation, educational and consulting facilities. In the second part I present a research project based on the qualitative research methods. From the methods I chose the analysis of available documentation, observation of pupils, interview with pupil´s parents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUBICOVÁ, Monika. Vzdělávání žáků s těžkým mentálním postižením. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ