Propagace sportovních značek na sociálních sítích – Bc. Alena Mashtakova
Bc. Alena Mashtakova
Master's thesis
Propagace sportovních značek na sociálních sítích
Promotion of sports brands on social networks
Abstract:
Předmětem analýzy této diplomové práce je propagace sportovních značek na sociálních sítích a jejím hlavním cílem je navrhnout metody zvýšení konkurence na trhu sportovního oblečení při propagaci značek Nike a Adidas na platformách Instagram a Facebook. V teoretické části práce jsou shrnuta základní teoretická východiska týkající se marketingu na sociálních sítích a marketingoví komunikace společnosti …moreAbstract:
The subject of the analysis of this diploma thesis is the promotion of sports brands on social networks and its main goal is to propose methods to increase competition in the sportswear market in the promotion of Nike and Adidas brands on Instagram and Facebook platforms. The theoretical part of the thesis summarizes the basic theoretical background concerning marketing on social networks and marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MASHTAKOVA, Alena. \textit{Propagace sportovních značek na sociálních sítích}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/5ja7a3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká -
Vizuální identita sportovní značky
Adam Bůžek -
Instagram as a marketing tool
Ivan Darganov -
Využití marketingu na sociální síti Instagram při propagaci e-shopů
Markéta Mikinová -
Influencer marketing a propagace v rámci sociálních sítí
Pavel Egorov -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
Kateryna Stryzhevska -
Influencer marketing na sociální síti Instagram jako nástroj ovlivňování
Taťána KOLONIČNÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights