Poradenství pro děti a žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice a Velké Británii - komparace teoretických poznatků – Vendula BILLOVÁ
Vendula BILLOVÁ
Bachelor's thesis
Poradenství pro děti a žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice a Velké Británii - komparace teoretických poznatků
Counselling for children and pupils with special educational needs in the Czech Republic and in the United Kingdom - comparison of theoretical findings
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje popisu poradenského systému v České republice a Velké Británii (VB). První kapitola je věnovaná ČR a druhá VB. Kapitoly jsou dále členěny podle jednotlivých resortů, konkrétně oblast státní správy a samosprávy, zdravotnictví, školství a sociálních služeb. Jednotlivé resorty navzájem spolupracují během podpory jedince. Vzhledem k tomu, že je VB složena ze 4 zemí, přičemž každá …viacAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the description of the special educational needs support system in the Czech Republic and the United Kingdom (UK). The first chapter focuses on the Czech support system. The second chapter focuses on the British support system. Both chapters are divided according to the areas in which the support is provided, specifically system at the level of state and local administration …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jaromír Maštalíř, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BILLOVÁ, Vendula. \textit{Poradenství pro děti a žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice a Velké Británii - komparace teoretických poznatků}. Online. Bakalárska práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/5jakma/.
Jak správně citovat práci
BILLOVÁ, Vendula. Poradenství pro děti a žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice a Velké Británii - komparace teoretických poznatků. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Special Education of preschool age - Kindergarten Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Podpůrná opatření u žáků s mentálním postižením v základní škole a v základní škole speciální
Lucie PŠENICOVÁ -
Podpůrná opatření u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v procesu základního vzdělávání
Jaroslava Sluková -
Podpůrná opatření u jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami v oblasti komunikačních nedostatků na základní škole
Lucie ŠTÍRKOVÁ -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková
Názov
Vložil
Vložené
Práva