Inovace jako nástroj marketingu – Bc. Diana Mussabayeva
Bc. Diana Mussabayeva
Bakalářská práce
Inovace jako nástroj marketingu
Innovations as a instrument for marketing
Anotace:
V době odeznívající světové ekonomické krize je otázka inovací velice aktuálním tématem. Inovace jsou jedním z hlavních pilířů prosperující ekonomiky, jsou hlavním nástrojem pro konkurenceschopnost. Inovací v oblasti marketingu rozumíme především zavedení nových metod podpory prodeje výrobku, významné zlepšení v oblasti balení, propagace, medializace výrobků a služeb. Řada výrobků, které zaujímají …víceAbstract:
During the unwinding of the global economic crisis the question of innovation is a very hot topic. Innovation is one of the main pillars of a prosperous economy and the main tool for the competitiveness. Innovation in marketing first of all means the introduction of new methods of promoting sales of products, significant improvement in packaging, advertising, media coverage of products and services …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kqhzk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloš Krejčí
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost
Jan Morvic -
Marketingové strategie Elona Muska
Dvořák Dvořák -
Návrh marketingové strategie jógového studia
Zuzana Kroužková -
Návrh marketingové strategie firmy
Karolína Brůnová