Šárka Jarošová
Diplomová práce
Jednorázová společnost
The Throwaway Society
Anotace:
Tato práce se zabývá konceptem jednorázové společnosti, který se projevuje v nadměrné produkci odpadu, časté obměně produktů a plýtvání. Práce má za cíl ověřit platnost tohoto konceptu na vybrané skupině spotřebitelů. Výzkumný vzorek byl vybrán metodou sněhové koule. Díky výběrové metodě byl zajištěn koherentní soubor. Data byla získána metodou polostrukturovaných rozhovorů a jejich analýza byla inspirovaná …víceAbstract:
The thesis investigates the concept of the throwaway society which is displayed on the following factors: an excessive waste production, a frequent replacement of the products and wastage. The objective of the thesis is to verify the concept’s validity on a selected group of consumers. The research sample was selected by a snowball sampling method. The method ensured a coherent set. The data was obtained …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78218
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 8. 2019
- Vedoucí: Michal Šimůnek
- Oponent: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78218
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Using IBM Cloud serivces to support qualitative research
Egzon Korenica -
Qualitative research in selected social groups
Gunel Gahramanova -
Qualitative research in selected social groups
Ekaterina Nevzgodova -
Research through design jako přístup pro iterativní vývoj firemní aplikace
Martin Nejezchleba -
"Face" and its performance. Qualitative research among Chinese migrants in London.
Zuzana Pavloňová -
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
Analysis of Consumer Behaviour in Touristic Field - on Example of Outgoing Tourism to Dubai
Julie Kalinová