Bc. Jekatěrina Zajacová, MBA

Master's thesis

Obsah a význam sociální dimenze situační analýzy marketingové akce

The content and importance of the social dimension of the situational analysis of marketing actions
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá sociální dimenzí v rámci marketingového prostředí podniku, jejím obsahem, významem a vlivem na výsledný efekt marketingové akce společnosti. Obsah a význam sociální dimenze je popsán na příkladu obchodní a marketingové strategie dvou nábytkářských společností, působících na trhu v České republice, IKEA a Royal Interier. Součástí práce je také aktuální téma sociálního …more
Abstract:
This diploma thesis deals with a problem of social dimension of marketing surroundings of the company, its content, significance and influence on the resulting effect of marketing action. The content and importance of the social dimension is described based on the example of corporate and marketing strategies of two furniture companies operating on the market in the Czech Republic, IKEA and Royal Interier …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 9. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 11. 2015
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní