Analýza podpory prodeje u SD Jednota Zábřeh – Bc. Petra BEZDĚKOVÁ
Bc. Petra BEZDĚKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza podpory prodeje u SD Jednota Zábřeh
Sales promotion analysis of the Jednota Zábřeh consumer cooperative
Anotácia:
Cílem mojí bakalářské práce bylo analyzovat akce na podporu prodeje u SD Jednoty Zábřeh a návrh doporučení pro zefektivnění akcí na podporu prodeje. Nejprve jsem zpracovala teoretickou problematiku k tomuto tématu, začala jsem marketingovou komunikací, kterou jsem později rozebrala na jednotlivé její nástroje. Nejvíce jsem se věnovala podpoře prodeje. V další části jsem představila družstvo a seznámila …viacAbstract:
The subject of my bachelor thesis was the following: {\clqq}Sales promotion analysis of the Jednota Zábřeh consumer cooperative``. My bachelor thesis was disposed at the company, which deals with shopping and selling goods to the costumers.. At the first part I elaborated a literary study on the existent subject. The aim of the second part of the bachelor thesis was to analyse sales promotion of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2005
Zverejniť od: 20. 5. 2005
Identifikátor:
1592
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BEZDĚKOVÁ, Petra. Analýza podpory prodeje u SD Jednota Zábřeh. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Analýza marketingové komunikace konkrétního podniku s důrazem na Public Relations
Tomáš Psota -
Public relations nástroj pro podporu prodeje výrobků a služeb ve společnosti XY
Magdalena Hanáková