Dana SNÁŠELOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingový průzkum spokojenosti zákazníka

Marketing research of customer satisfaction
Abstract:
Bakalářská práce, jenž se Vám dostává do rukou, vysvětluje postupy při analýze spokojenosti zákazníka. Tento průzkum je prováděn v hotelu Trecarn, společnosti WAShearings v Anglii, která disponuje mnoha hotelovými komplexy po celé Velké Británii i v zahraničí. Jako prostředek výzkumu je použit dotazník, který obsahuje celkem 22 otázek v devíti sekcích, přičemž odpovědi na některé otázky jsou provedeny …more
Abstract:
This bachelor project explains how the analysis of customer satisfaction surveys are used by an English company. This research is being done in the Trecarn Hotel, Torquay, England, part of the WAShearings holiday group which has many hotels in the UK and in Europe. The research method used was a questionnaire, which contains 22 questins devided into 9 sections. Some answers are given a scale of satisfaction …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2006
Accessible from:: 8. 12. 2006
Identifier: 4775

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 1. 2007
  • Supervisor: Ing. Ivana Londová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SNÁŠELOVÁ, Dana. Marketingový průzkum spokojenosti zákazníka. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 08. 12. 2006

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 8. 12. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.