Dana SNÁŠELOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingový průzkum spokojenosti zákazníka
Marketing research of customer satisfaction
Abstract:
Bakalářská práce, jenž se Vám dostává do rukou, vysvětluje postupy při analýze spokojenosti zákazníka. Tento průzkum je prováděn v hotelu Trecarn, společnosti WAShearings v Anglii, která disponuje mnoha hotelovými komplexy po celé Velké Británii i v zahraničí. Jako prostředek výzkumu je použit dotazník, který obsahuje celkem 22 otázek v devíti sekcích, přičemž odpovědi na některé otázky jsou provedeny …moreAbstract:
This bachelor project explains how the analysis of customer satisfaction surveys are used by an English company. This research is being done in the Trecarn Hotel, Torquay, England, part of the WAShearings holiday group which has many hotels in the UK and in Europe. The research method used was a questionnaire, which contains 22 questins devided into 9 sections. Some answers are given a scale of satisfaction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2006
Accessible from:: 8. 12. 2006
Identifier:
4775
Thesis defence
- Date of defence: 15. 1. 2007
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SNÁŠELOVÁ, Dana. Marketingový průzkum spokojenosti zákazníka. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 08. 12. 2006
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 8. 12. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Dzianis Mishkavets -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Adéla Koudelková -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Radek Chvosta -
Význam průzkumu spokojenosti zákazníků pro identifikaci jejich potřeb, požadavků a očekávání
Miroslav Horna -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Průzkum spokojenosti zákazníků a trvalá péče o zákazníky
Michal Toman -
Průzkum spokojenosti a požadavků zákazníka
Tomáš Kolinger -
Průzkum požadavků a spokojenosti zákazníků firmy
Jana Hroudová