Bc. Monika Strnadová

Bakalářská práce

Analýza marketingového mix a konkurence společnosti Koberce Strnad Lišov

Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na „Analýzu marketingového mixu a konkurence společnosti Koberce Strnad Lišov“. Cílem práce je analyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu zvolené firmy a následně jej porovnat s největším konkurentem. Práce je rozdělena na část teoreticko-metodologickou a aplikační. V první části se nachází teoretické poznatky, které jsou získané z odborné literatury a časopiseckých …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on "Analysis of marketing mix and competition of Koberce Strnad Lišov". The aim of the thesis is to analyze individual tools of the marketing mix of the selected company and its comparison with the biggest competitor. The thesis is divided into theoretical-methodological and application part. In the first part there are theoretical knowledge, which are obtained from …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Irena Čihovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku