Analýza marketingového mix a konkurence společnosti Koberce Strnad Lišov – Bc. Monika Strnadová
Bc. Monika Strnadová
Bakalářská práce
Analýza marketingového mix a konkurence společnosti Koberce Strnad Lišov
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na „Analýzu marketingového mixu a konkurence společnosti Koberce Strnad Lišov“. Cílem práce je analyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu zvolené firmy a následně jej porovnat s největším konkurentem. Práce je rozdělena na část teoreticko-metodologickou a aplikační. V první části se nachází teoretické poznatky, které jsou získané z odborné literatury a časopiseckých …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on "Analysis of marketing mix and competition of Koberce Strnad Lišov". The aim of the thesis is to analyze individual tools of the marketing mix of the selected company and its comparison with the biggest competitor. The thesis is divided into theoretical-methodological and application part. In the first part there are theoretical knowledge, which are obtained from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/bs5zd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
- Oponent: Ing. Irena Čihovská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STRNADOVÁ, Monika. \textit{Analýza marketingového mix a konkurence společnosti Koberce Strnad Lišov}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/5k9g83/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza komunikačního mixu společnosti Enterprise
Denisa Demuthová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Šárka Krásová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Katarína Rakuščinec -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Sabina Vojtíšková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Radek Laci -
Marketingový mix podniku
Matyáš Brandejs -
Marketingový mix nového podniku na příkladě kurzů grafického designu
Iana Salnikova -
Internetový marketingový mix v malé společnosti
Tereza Machová