Dominika HALAMOVÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě

Anotace:
Předložená bakalářské práce se zabývá marketingovou komunikací vybraných Erasmus clubů na sociálních sítích Facebook a Instagram. Teoretická část se zabývá pojmy jako marketing, marketing na internetu a marketingová komunikace. Také definuje sociální média, sociální sítě a analytické nástroje. V praktické části práce jsou nejprve popsány vybrané Erasmus cluby i s jejich nabídkou. Poté je provedena …více
Abstract:
The presented bachelor thesis is focused on marketing communication of selected Erasmus clubs on social networks Facebook and Instagram. The theoretical part deals with marketing, internet marketing and marketing communication. Also defines terms such as social media, social networks and analytics tools. In practical part are firstly the selected Erasmus clubs introduces with their offer. Then is done …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. David Prantl

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HALAMOVÁ, Dominika. Analýza marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/