Sociální sítě jako marketingový a PR kanál ZŠ – Bc. Tomáš SLAVÍČEK
Bc. Tomáš SLAVÍČEK
Diplomová práce
Sociální sítě jako marketingový a PR kanál ZŠ
Social media networks as a marketing and PR channel of elementary school
Anotace:
V diplomové práci se zabývám návrhem a realizací marketingové strategie složené ze sociálních sítí, které slouží k modernizaci a zrychlení komunikace školy s rodiči a zvýšením povědomí o dění ve škole pro širokou veřejnost. Hlavním cílem je ukázat vybranou ZŠ jako moderní instituci vhodnou pro studium a volnočasové aktivity a přiblížit žákům, rodičům a veřejnosti aktuální dění ve škole. Dílčím cílem …víceAbstract:
In the diploma thesis I deal with the suggestion and realization of a marketing strategy comprised of social networks which are used to upgrade and speed up the communication between school and parents and increases the awareness of the situation in the school for the general public. The main aim is to introduce the chosen elementary school as a modern institution suitable for study and free time activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. RNDr. Petr Šaloun, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLAVÍČEK, Tomáš. Sociální sítě jako marketingový a PR kanál ZŠ. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství informatiky pro 2. stupeň základních škol / Učitelství informatiky pro 2. stupeň základních škol / Učitelství matematiky pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Vliv sociálních sítí a komunikace dopravních podniků s cestujícími
Ondřej Matěj Hrubeš -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová