Bc. Otakara Svobodová

Diplomová práce

Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů

The role of the key-account manager in customer relationship development
Anotace:
Diplomová práce se zabývá úlohou manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů a její důležitostí a nepostradatelností ve společnostech. Zabývá se popisem kompetencí manažera v rozvoji vztahů s klíčovými zákazníky, jejich řízením a popisem jednotlivých fází ve vztahu s nimi. V praktické části se práce orientuje na skutečnou úroveň kompetencí manažerů a sestavením optimálního modelu manažera. Dalším …více
Abstract:
This diploma thesis is looking at the manager´s role for key customer in the development of relations and its importance and indispensability in companies. It deals with the description of the manager´s competencies in developing relationships with key customers and their management and description of the various stages in a relationship with them. Practical part of the thesis focuses on the actual …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2014
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: Dr. Milan Hradec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní