Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů – Bc. Otakara Svobodová
Bc. Otakara Svobodová
Diplomová práce
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
The role of the key-account manager in customer relationship development
Anotace:
Diplomová práce se zabývá úlohou manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů a její důležitostí a nepostradatelností ve společnostech. Zabývá se popisem kompetencí manažera v rozvoji vztahů s klíčovými zákazníky, jejich řízením a popisem jednotlivých fází ve vztahu s nimi. V praktické části se práce orientuje na skutečnou úroveň kompetencí manažerů a sestavením optimálního modelu manažera. Dalším …víceAbstract:
This diploma thesis is looking at the manager´s role for key customer in the development of relations and its importance and indispensability in companies. It deals with the description of the manager´s competencies in developing relationships with key customers and their management and description of the various stages in a relationship with them. Practical part of the thesis focuses on the actual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ee66k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2014
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Dr. Milan Hradec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky v podniku.
Tomáš Kolinger -
Řízení vztahů s klíčovými zákazníky
Jan Šnajdr -
Řízení kvality jako klíčový princip vztahů se zákazníky v oblasti finančního poradenství
Jan Soukup -
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky v podniku
Kristina Melnykova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Tereza Šíslová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení vztahu se zákazníky
Kristýna Kvapilová -
Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků pro řízení vztahů se zákazníky
Yana Litvinova -
CRM - Řízení vztahů se zákazníkem ve výrobním podniku
Ondřej Šťastný