Bc. Daria Golovko

Bakalářská práce

Role of social media in customers decision-making process

Role of social media in customers decision-making process
Anotace:
This text explores the role of social media in the decision-making process of hotel customers. The author provides a theoretical background on social media and its development in the tourism industry, as well as theories of social media marketing and their impact on hotel selection. In the practical part of the study, the author conducted a survey with 130 respondents, which revealed that customers …více
Abstract:
This text explores the role of social media in the decision-making process of hotel customers. The author provides a theoretical background on social media and its development in the tourism industry, as well as theories of social media marketing and their impact on hotel selection. In the practical part of the study, the author conducted a survey with 130 respondents, which revealed that customers …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2023
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/lw8ip/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Martin Kocourek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.