Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky – Bc. Ludmila Kopečná
Bc. Ludmila Kopečná
Bakalářská práce
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Regional products and their use to increase sales of retail units
Anotace:
Práce je zaměřena na regionální produkty a jejich možnosti využití při zvyšování tržeb maloobchodní jednotky. Cílem práce je zjistit, jaké jsou nákupní zvyklosti spotřebitelů a na jejich základě navrhnout opatření, která mají pomoci navýšení prodeje regionálních produktů. V teoretické části jsou představeny důležité pojmy, jako je produkt, regionální značka, regionální produkt za pomoci odborné literatury …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on regional products its potential use for increasing sales of a retail unit. The aim is to investigate the purchasing habits of consumers and based on those devise measures that would increase sales of regional products. The theoretical part introduces important terms such as product, regional brand and regional product using specialized literature. In the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/bggf3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2017
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Romana Křížová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOPEČNÁ, Ludmila. \textit{Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/5luwsi/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Produktová nabídka turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Sabina Králová -
Produktová nabídka turistické oblasti Beskydy-Valašsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Jana Stachovcová -
Produktová nabídka turistické oblasti Opavské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Kateřina Prasková -
Produktová nabídka turistické oblasti Těšínské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Zuzana Górecká -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková