The Influence of Branding on Consumer Purchasing Behavior: A Multi-Generational Comparison – Tomáš KOLÁŘÍK
Tomáš KOLÁŘÍK
Bachelor's thesis
The Influence of Branding on Consumer Purchasing Behavior: A Multi-Generational Comparison
The Influence of Branding on Consumer Purchasing Behavior: A Multi-Generational Comparison
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to find out and analyze differences in the purchasing behavior of various generations during the purchasing process of branded products. I divided this thesis into two pivotal parts: theoretical and practical. In theoretical part, I will deal with findings about branding itself, brand as it exists, and last but not least, I will focus on consumer purchasing behavior …viacAbstract:
Cílem této bakalářské práce je nalézt a analyzovat rozdíly v nákupním chování různých generací při nakupování značkových produktů. Tuto práci jsem rozdělil na dvě stěžejní části: teoretickou a praktickou. V teoretické části se budu zabývat poznatky okolo samotného brandingu, značky jako takové, a v neposlední řadě se zaměřím na nákupní chování spotřebitele. V praktické části za pomoci dotazníku analyzuji …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Zverejniť od: 2. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOLÁŘÍK, Tomáš. \textit{The Influence of Branding on Consumer Purchasing Behavior: A Multi-Generational Comparison}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Humanities. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/5lv7w2/.
Jak správně citovat práci
KOLÁŘÍK, Tomáš. The Influence of Branding on Consumer Purchasing Behavior: A Multi-Generational Comparison. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Philology / English for Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Branding tichých vín v České republice
Veronika VOKURKOVÁ -
Branding rodinných firem
Kateřina Hryzáková -
Návrh marketingové komunikace pro nový produkt vybrané značky
Kristýna Čechová -
Identifikace postojů zákazníků ke značce BIO - produkt ekologického zemědělství
Zuzana Pyšová