Tomáš KOLÁŘÍK

Bachelor's thesis

The Influence of Branding on Consumer Purchasing Behavior: A Multi-Generational Comparison

The Influence of Branding on Consumer Purchasing Behavior: A Multi-Generational Comparison
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to find out and analyze differences in the purchasing behavior of various generations during the purchasing process of branded products. I divided this thesis into two pivotal parts: theoretical and practical. In theoretical part, I will deal with findings about branding itself, brand as it exists, and last but not least, I will focus on consumer purchasing behavior …viac
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je nalézt a analyzovat rozdíly v nákupním chování různých generací při nakupování značkových produktů. Tuto práci jsem rozdělil na dvě stěžejní části: teoretickou a praktickou. V teoretické části se budu zabývat poznatky okolo samotného brandingu, značky jako takové, a v neposlední řadě se zaměřím na nákupní chování spotřebitele. V praktické části za pomoci dotazníku analyzuji …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Zverejniť od: 2. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOLÁŘÍK, Tomáš. The Influence of Branding on Consumer Purchasing Behavior: A Multi-Generational Comparison. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Bachelor programme / odbor:
Philology / English for Business Administration

Práce na příbuzné téma