Reedukační metodiky a techniky specifických poruch učení – Mgr. Marie Vopařilová
Mgr. Marie Vopařilová
Master's thesis
Reedukační metodiky a techniky specifických poruch učení
Anotácia:
Anotace V diplomové práci se zabývám problematikou specifických poruch učení, jejich etiologií a klasifikací. Zaměřuji se na využívání technik k reedukaci specifických poruch učení, zvláště pro žáky se specifickými poruchami učení 1. stupně základní školy.Abstract:
Annotation I inquire into problems of SLD in this dissertation work. I focus on etiology classification and taking advantages of techniques for reeducation of SLD above all for elementary schools pupils with SLD.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/snomt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2006
- Vedúci: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Specifické poruchy učení u žáků střední školy
René Sabl -
Specifické poruchy učení se zaměřením na dyslexii a dysgrafii, jejich nápravu a metody reedukace.
Adéla Janková -
Specifické poruchy učení se zaměřením na studenty gymnázia
Helena Vetešníková -
Dyskalkulie a další specifické poruchy učení v matematice
Petra Břoušková -
Specifické poruchy učení od diagnostiky po reedukaci
Jana KUTAJOVÁ -
Specifické poruchy učení se zaměřením na dyslexii a její reedukaci
Markéta Bláhová -
Ošetřovatelský proces u pacienta s cholelithiasou
Magdaléna Dorazilová -
Ošetřovatelský proces u pacienta s psoriatickou artritidou
Zuzana Gajdošová