Společenská odpovědnost mobilních operátorů v ČR – Bc. Marcel Schánělec
Bc. Marcel Schánělec
Bachelor's thesis
Společenská odpovědnost mobilních operátorů v ČR
Corporate Social Responsibility of Mobile Operators in the Czech Republic
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá uplatňováním konceptu společenské odpovědnosti u mobilních operátorů na území České republiky. Teoretická část této práce je zaměřena na hlavní charakteristiky konceptu CSR. Poté je zde kapitola věnována třem základním oblastem CSR, neboli triple-bottom-line. Po charakteristikách konceptu popisuji proces implementace konceptu CSR do firemní filozofie. Poslední kapitola …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with an application of corporate social responsibility of mobile phone operators in Czech Republic. Theoretical part of this thesis is focusing on CSR concept characteristics. Next chapter in theoretical part includes tree basic areas of CSR, referred to as triple-bottom-line. After CSR concept characteristics is described process of CSR implementation in company’s philosophy …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x4af9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2014
- Vedúci: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić