Event marketing jako nástroj pro podporu univerzitního sportu – Bc. Natálie Ševčíková
Bc. Natálie Ševčíková
Master's thesis
Event marketing jako nástroj pro podporu univerzitního sportu
Event Marketing as a Tool to Support University Sports
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem event marketing a jeho potenciálním využitím jako podpora univerzitního sportu. Teoretická část definuje základní pojmy jako jsou event marketing, sport a marketing sportu a v závěrečné části se zaměřuje na marketingový výzkum. Praktická část představuje Českou asociaci univerzitního sportu s následnou analýzou její dosavadní marketingové činnosti a jsou odhaleny aktuální …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on the topic of event marketing and its potential use as a support for university sports. The theoretical part defines basic concepts such as event marketing, sports and sports marketing, and the final part focuses on marketing research The practical part presents the Czech Association of University Sports with a subsequent analysis of its marketing activities to date, and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠEVČÍKOVÁ, Natálie. \textit{Event marketing jako nástroj pro podporu univerzitního sportu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/5n1g5c/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Ševčíková, Natálie. Event marketing jako nástroj pro podporu univerzitního sportu. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Návrh komunikační kampaně pro univerzitní hokejový klub
Michal Bureš -
Event marketing sportovního týmu
Barbora Pospíšilová -
Event marketing jako forma rozvoje cestovního ruchu v oblasti Velkých Karlovic
Kateřina Juřicová -
Zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku (firmy) pomocí event marketingu
Tomáš Vaněk -
Event marketing při pořádání snowboardových akcí
Adam PŘIKRYL -
Návrh event marketingu sportovního centra
Martin Weintritt -
Marketing a management mezinárodní sportovní akce
Ondřej Karlovský -
Student Investment Opportunities with an Initial Investment Amount under 5000 U.S. Dollars. Student Investment Portfolio Building.
Timur Elyas