Event marketing jako nástroj pro podporu univerzitního sportu – Bc. Natálie Ševčíková
Bc. Natálie Ševčíková
Master's thesis
Event marketing jako nástroj pro podporu univerzitního sportu
Event Marketing as a Tool to Support University Sports
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem event marketing a jeho potenciálním využitím jako podpora univerzitního sportu. Teoretická část definuje základní pojmy jako jsou event marketing, sport a marketing sportu a v závěrečné části se zaměřuje na marketingový výzkum. Praktická část představuje Českou asociaci univerzitního sportu s následnou analýzou její dosavadní marketingové činnosti a jsou odhaleny aktuální …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on the topic of event marketing and its potential use as a support for university sports. The theoretical part defines basic concepts such as event marketing, sports and sports marketing, and the final part focuses on marketing research The practical part presents the Czech Association of University Sports with a subsequent analysis of its marketing activities to date, and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠEVČÍKOVÁ, Natálie. \textit{Event marketing jako nástroj pro podporu univerzitního sportu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/5n1g5c/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Ševčíková, Natálie. Event marketing jako nástroj pro podporu univerzitního sportu. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Návrh komunikační kampaně pro univerzitní hokejový klub
Michal Bureš -
Event marketing sportovního týmu
Barbora Pospíšilová -
Event marketing značky Red Bull
Dominik Šollar -
Event marketing jako forma rozvoje cestovního ruchu v oblasti Velkých Karlovic
Kateřina Juřicová -
Event Marketing a Spartan Race: Identifikace motivačních faktorů dospělých účastníků extrémních závodů
Dana Bednářová -
Student Investment Opportunities with an Initial Investment Amount under 5000 U.S. Dollars. Student Investment Portfolio Building.
Timur Elyas -
International Student Recruitment, Brand Amplification, and Student Retention Initiatives in Higher Education
Deepak Sunil Kumar -
Building Student Responsibility for their Own Learning in English Language Classes: Pre-Service Teachers' Needs in Teacher-Student Communication in Difficult Situations
Jiřina KARASOVÁ