Dior – vývoj značky a její komunikace za posledních 10 let – Eva Leskovjanová
Eva Leskovjanová
Bachelor's thesis
Dior – vývoj značky a její komunikace za posledních 10 let
Dior – the development of the brand and its communication in last 10 years
Anotácia:
Hlavním tématem bakalářské práce je marketing značky Dior a poté její vývoj. Jejím cílem je rozebrat konkrétní značku, její filozofii a její komunikaci. Dále popsat a analyzovat jednotlivé marketingové metody. Tato práce popisuje, jak se značka v rozmezí pár let vyvinula vzhledem k posilování role ženy ve společnosti, myšlenkám feminismu, genderové rovnoprávnosti a zda je značka udržitelná, a to jak …viacAbstract:
The main topic of the bachelor's thesis is the marketing of the Dior brand and then its development. Its goal is to analyze a specific brand, its philosophy and its communication. Further describe and analyze individual marketing methods. This work describes how the brand has evolved over a number of years due to the strengthening of the role of women in society, the ideas of feminism, gender equality …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedúci: Ing. Ladislav Pátík
- Oponent: Zdeněk Hašek, Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LESKOVJANOVÁ, Eva. \textit{Dior – vývoj značky a~její komunikace za posledních 10 let}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/5n2cse/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative Marketing and Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Gender v reklamních sděleních výrobců automobilů
Jana BOGDANOVÁ -
Marketing analysis of brand Yves Saint Laurent in portfolio L´Oréal
Tereza Petránková
Názov
Vložil
Vložené
Práva