Dior – vývoj značky a její komunikace za posledních 10 let – Eva Leskovjanová
Eva Leskovjanová
Bakalářská práce
Dior – vývoj značky a její komunikace za posledních 10 let
Dior – the development of the brand and its communication in last 10 years
Anotace:
Hlavním tématem bakalářské práce je marketing značky Dior a poté její vývoj. Jejím cílem je rozebrat konkrétní značku, její filozofii a její komunikaci. Dále popsat a analyzovat jednotlivé marketingové metody. Tato práce popisuje, jak se značka v rozmezí pár let vyvinula vzhledem k posilování role ženy ve společnosti, myšlenkám feminismu, genderové rovnoprávnosti a zda je značka udržitelná, a to jak …víceAbstract:
The main topic of the bachelor's thesis is the marketing of the Dior brand and then its development. Its goal is to analyze a specific brand, its philosophy and its communication. Further describe and analyze individual marketing methods. This work describes how the brand has evolved over a number of years due to the strengthening of the role of women in society, the ideas of feminism, gender equality …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pátík
- Oponent: Zdeněk Hašek, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Gender v reklamních sděleních výrobců automobilů
Jana BOGDANOVÁ -
Marketing analysis of brand Yves Saint Laurent in portfolio L´Oréal
Tereza Petránková
Název
Vložil
Vloženo
Práva